Jobbers

Alltid om "jobbet" men det är ju på "jobbet" allt kul händer, och varför jag kallar det för "jobbet" med "" är för att jag har så jäkla jul på "jobbet" att jag inte ser det som ett jobb. Det är en hobby att tjäna kosing på helt enkelt. Kul-t! 
Nåväl, nu blev det så mycket tjål där att nu minns jag inte ens vad jag skulle berätta, men hursom, Det har vart en bra dag, jävligt bra dag. Fina människor har man privilegiet att träffa var dag och så fick jag lite bra sporttoppar helt for free 
Funderar även att skita i Shbamen men av principskäl så vill jag få licensen sen vad jag gör med den skiter jag väl i. Men vi får se.Nu känner jag mig mer skjuk än vad jag kände mig vid passet tidigare ikväll och jag hoppas verkligen inte att det bryter ut imorrn. Har tatt lite ofrivillig sovmorgon imorgon då jag har en känsla av att jag kommer känna mig lite svag .
 
Och utäver" jobbet "då? 
Ja , då är väl allt annat också lysande. 
 
Snart kommer mitt fina hjärta hem och förhoppningsvis sover jag inte. 
TJing
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0