Natten då?!

VEDERVÄRDIG!
 
Blivit nerspydd,nerbajsad,sparkad på.Fått torka tårar spyor och skit till förbannelse... Älska magsjuka....NOT!
 
Vid 10snåret igårkväll vaknade jag nere på soffan (där jag tydligen däckat av) av att pysen var ledsen, det var inget vanligt vakna-mitt-i-natten grin,det hörde jag direkt! Var uppe på övervåningen på en röd och hittar pysen plaskandes i en säng full av kräks.korvar ,makaroner och lite av varje för att va exakt!KUL!
 
plockar snabbt upp honom och tröstar ,gör rent honom,spritar,lägger honom i vår säng och börjar rensa upp i hans (vart är all plastad frotte när man behöver den?)  och hoppades att det bara var de 4 korvarna till middag som var problemet...DET VAR DET INTE! Hör ett pipp och hittar honom kräkandes i vår säng.SUCCE!
 
K. kommer hem lagom tills samanbrottet är nära och tar hand om pojken medans jag rensar ännu en gång. Tvättmaskinen på högvarv!
 
Då K självklart jobbar helg denhär helgen av alla helger så fick han sova på soffan och jag å Malte låg uppe i vår säng..inte mycket sömn där inte! Tack swefilmer.com säger jag bara!
 
Vid halv 5 messade jag morsan så hon fick dra en repa på ICA åt oss när dom öppnade. Toapapper ,blöjor,vitt bröd och proviva...ja ni vet..nödprovianter helt enkelt!
 
Efter att hon kom med det så har det vart hi-life. Hängig pojk som lägger kräka --> Överenergisk pojk som slår kullerbyttor.--> ledsen pojk med läckblöja --> Superglad pojk som tjatar efter macka. *PUST*
 
Jag tackar mig själv för att igår ha investerat i en glassmaskin , Nu sover snart pojken och själv sitte jag och mumsar i mig banan/kokos/vanilj glass med stevia som sötning. Håller tummarna att det inte kommer upp igen det närmsta dygnen! 

Ah, men sorry, blev inte bättre än såhär idag! 
 
Puss (på avstånd!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0