Onsdag.

Nu har jag vart sjuk nog... tycker jag. Återstår att se imorgon om kroppen känner lika.. eller det måste den för nu vill jag jobba.. å träna.. å JOBBAAAA!!! <3 jobbet!

Jag ska nog inleda morgondagen med att fullboka just morgondagen och fredagen 9-12 OCH hela nästa vecka... För sen drar vi ju. Ja till Thai alltså!!

Och förresten så har jag idag talat med de två finaste vännerna på jorden.. i telefon , och jag talar typ aldrig i telefon längre, man är ju skitdålig på att ringa folk... vet typ inte hur man gör.
Men hursomhelst, med den ena prata ja skit å lite av varje och med den andra prata ja barn och livet .. I EN OCH ENHALV TIMME! Mys! Fan va fina dom är!

Ja det var det . lite sentimentalt men hatar att de flesta av mina nära vänner bor så jävla långt bort allihopa.. det suger faktiskt! Tur jag har ett socialt jobb där jag träffar MYCKET folk!
Herregud.

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad fint babe <3

2013-02-20 @ 00:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0