Sjuk grej

Tror inte jag har berättat om en assjuk grej som hände.. den som har en förklaring får gärna kommentera...

På väg till sthlm i Fredags så satt jag ,Rosie och Stefan och diskuterade Hotmail-appen/Hotmail via mobilen , hurvida det gick att logga ut/läsa gamla mail etc etc... Stefan hävdade att detta var helt omöjligt på hans Iphone och både jag och Rosie var säkra på att vi båda gjort det vid flertal tillfällen så Rosie ska kolla sin mail, via webbläsaren via hotmail.com alltså.. skriver i sina uppgifter (mail + lösenord).. och kommer in på MIN mail!!!!!!!!!!!!!!
Vi fattar noll, helt sjuk grej , och båda hade sina blåtänder avstängda osv.. hon hittar "logga ut"-knappen och gör om proceduren.. SAMMA SAK HÄNDER!
Vi blir skraj och inser vilka sjuka vändningar detta kan ta om fel person kommer in på ens personliga mail så vi törs inte tänka på det nå mer och stänger ner.

Men självklart kan vi inte sluta tänka på detta och Rosie går in på mailen igen... och LOGGAS AUTOMATISKT in på SIN mail... som om ingenting hänt!

HELT SJUKT!!
Tur att det var hon och ingen annan, fatta om man setat på tunnelbanan och nån fått upp min mail med alla mina uppgifter och konfidentiella saker. LÄSKIGT!

Nån som har en teori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0