Skitnatt

Ungen som sovit som en gud typ..jämt!? Har nu fått för sig att vakna stup i kvarten..eller han är inte vaken heller , bara panikig, vid 3 snåret kommer han in till oss, JÄTTELEDSEN men blir direkt lugn när han får somna mellan oss han sover oroligt nån timme sen är det panik igen... sparkar runt, kastar sig fram och tillbaka. SUCK!!!
Detta är tredje natten nu och medtanke på att min kropp är trött, jag har mycket jobb etc SÅ BEHÖVER JAG SÖMNEN JUST NU!!!! Jag märker direkt när jag sovit dåligt, utöver tröttheten och slöheten som är konstant överhängande så samlar jag på mig sjukt mycket vätska, min mage och ansikte blir helt svällda och jag känner mig sjukt ofräsch.... vad gör man ?!

Well , det var dagens klag, nu till nått positivt...kanske.. jag har officiellt fått bloggsug igen. :D

Welcome back me,
thank u!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter exakt som Freja var för ett par veckor sen! Det höll i sig i tio dagar, kanske två veckor. Sen gick det över. Hon gjorde också som Malte och fick komma in till oss när hon vaknade men sen ville hon inte alls vara kvar. Då fick hon komma ner i sin egen säng tills hon vaknade nästa gång.

Konstig grej! Säkert bara nån fas. Nu är hon sig själv igen!

Svar: Om det är samma så tycker jag det är sjukt orättvist att det kommer NU när man har som mest med jobb och allting annat. Känner mig som ett vrak!:(
Becca

2013-01-07 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0