Tjabba

Chillar efter två intensiva dagar på kneget. men ME LIKE!!! Idag fick jag dessutom glädjande besked vilket jag kommer berätta mer om framöver när saker och ting är klara!

Känner lite stress över mina två pass som ska övas in till den 16e. En AAAANING nervig faktiskt eftersom jag vet att det är ASMYCKET att göra på jobbet nu. Nyårslöften u know!:D
Men det kommer gå bra! SÅklart!

Pysen har varit hos farmorn eftersom jag jobbat och K varit och åkt bräda.. på MÅNDAG börjar inskolningen på förskolan. NERVIG AS HELL! ...för det också.. men det kommer gå bra.. såklart!
Tiden har gått såå fort, fattar inte!
All kärlek till min lilla gosse asså!

En till sak som händer på måndag är att vi får vår bergvärme installerad. SKÖÖÖNT!!

Nu har jag köpt lite mögelost och finncrisp som ska knapras på framför tvn sen är det sängen och , FÖRHOPPNINGSVIS , sovmorgon , som gäller. (SNÄLLAAAA K !!!!??)

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Elin

Frans började också på dagis igår!:) känns konstigt men han kommet nog ha det super bra där. Hur går det för Malte då?

Svar: Det går kanon , han är svinduktig faktiskt men vi får väl se hur det går i nästa vecka när det är dags för oss att gå iväg och sen lämna honom helt..
Becca

2013-01-08 @ 21:50:08
URL: http://Poppelberget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0