Välbehövligt

Nackdelen att älska sitt jobb är att man inte märker när det blir för mycket.Speciellt med tanke på att jag bara gör 3 dagar i veckan (förutom de två senaste veckorna då!)
Igår assåå...från ingenstans, skojjar inte om jag säger fulgrin deluxe!På jobbet! Chefen vill ge mig mera tid (istället för den jag gör men för tillfället samlar i en bank! ) vilket jag självklart blev asglad över!
 Sjukt! Och det slutade aldrig! Skojjar inte om jag säger att jag satt och grina en kvart i bilen medans den isade av. och säkert en timme efter att jag kom hem. och imorse.och nu . och det bara fortsätter! Haha. Asså serious!
Men såhär tror jag. Det är inte det jag gör på jobbet som blir för mycket .. .utan det är att jag tycker om det för mycket så att jag även tar med mig jobbet hem. Skickar mail, ringer , övar pass etc. Det blir liksom aldrig Becca-tajm. Eftersom jag jobbar med mitt intresse. Tänk hur det kan bli va!? Att man kan älska det man gör FÖR mycket!

Tur jag avsatt den här dagen till lite ledigt sen kommer det MYCKET kul framöver.
Nu på lördag:30års fest
Nästa helg:NIKE-konvent
16e:Tjej-galejj på bowlingen
23e:Personaldag & Medlemsfest på Bruks
25e: THAILAND!!!!! kokosnötter,hav, sol OCH WAKE!
13e: Kommer hem. Fulltankad med ny energi. Happyface. MASSOR av inspiration/motivation. Solbränd. LYCKLIGARE!

Observera: Detta är ABSOLUT INTE ett "tyck synd om mig" -inlägg . Bara ett uppvaknande från min sida att det även kan bli för mycket av sånt man älskar. OAVSETT vad det är! Jobba,barn,familj eller vänner! 
SÅ, TA HAND OM ER!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0