Dåligt igen

på bloggfronten alltså men idag hade jag sug!

Ikväll ska jag premiära nya BB.Blir lysande...fast är lite nervös, känns som att jag kan det men när jag börjar tänka så blir jag nästan sjösjuk och känner mig superosäker!
Men det är klart det går bra!! ska köra igenom det i em också sen kommer det kännas finfiiint!:)

Ny arbetstider också! riktigt najs!Lite mer timmar men har bakat in säljet så i det stora hela blir det mindre timmar (och självklart några tusen mindre i lön men kan va gott och få perspektiv på det hela, hur mycket man faktiskt jobbat tidigare!)

Jag kommer också börja jobba var 3dje helg (samma som K) så Maltisen kommer vara på dagge lö fm och söndag em. Men vad gör det!? Han trivs ju super!

Han växer så fasligt lillgrodan, snackar och sjunger konstant om vartannat! Just nu står han och lagar mat i sitt kök och kommer med jämna mellnrum med ett smakprov av nått delikat. XD

Go-unge!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0