Fridag

HEJ mina vänner,
Äntligen fredag och jag är snorigare och hostigare än någonsin! SUCK!
SÅ, beslöt mig för att ställa in passen ikväll (Hade vi haft nån inhoppare så hade det självklart blivit av ändå men då den ena är upptagen och den andra är i hufvudstaden så var det inte så mycket att göra åt!)
Hoppas ni har förstående för detta.
I vanliga fall brukar jag stå ut och köra ändå om det exempelvis är inför en helg som redan är planerad vila men oftast med ett ännu värre insjuknande som resultat men nu när man är "havande" så att säga så känns det inte riktigt okej att utsätta kroppen för detta! Och imorgon lyckades jag få Ullis att ta BB'n så nu blir det vila torsdag-söndag iaf och så Bodybalance och cirkel måndag vilket är väldigt lindrigt ..och så vila igen tisdag... det borde räcka tycker jag! Jag kurerar mig med bafusin,bisolvon och fishermans ....och typ ett TON näsdukar förstås. För man får INTE "dra in".. då blir man bara mera sjuk!
Det värsta med dom här sockerfria tabletterna är ju bara att man blir så VÄLDIGT pruttig i magen.. hehe.. kommer i tid och otid! :)
Nåja, jag hoppas på att få grill-premiära lite i helgen när smaklökarna kommit tillbaka.. det skulle inte göra nånting faktiskt! .
Lite Snor-pepp till er från mig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Då rekomenderar jag nässköljning. Du vet en sån här näskanna. Sjukt bra att skölja igenom med när snoret rinner

2011-04-09 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0