AAAAAAAAAAAJ

Vaknade i panik.
Min axel är i uppror efter incidenten med fågelungen igår.
FANFANFAN.
Hoppas för min skull att det går över under dagen...
Snart blir det Arena med tillhörande frukost på Hurtbullen och BB-öva iaf, jag får väl göra alla rörelser mentalt och lyssna in mig på musiken.
Idag kickar vi igång med sommarschemat och till skillnad mot tidigare veckor så har jag "bara" 2 pass denna vecka= ingenting. Tur att jag har ont i axeln annars skulle jag bli sjuuukt matt! Men det är väl tur iom att det är ny release på Söndag, det ger mer tid att öva.  Man tycker ju att man är ute i sjukt god tid när man går kvartalet nästan 3 veckor innan men va fasiken.. man hinner bara inte.. så det blir alltid sista veckan som blir fullt av nötning.
Hursomhelst så börjar jag gilla det nya passet mer och mer.. Det blir nog bra.
Tjing på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0