HÄRLIGA helg

Helgen har varit underbar ,Pizzaafton med sambons familj, slökväll med film och hjärtat, brädåkning och mys med mat och film i Falun (TACK Sara och Fredrik för helt fantastisk mat och FANTASTISKA kanelbullar!) <3 Love u guys!
Jag ÄLSKAR häng, framför allt myshäng, helt kravlöst och bara... perfekt!
Imorse körde jag BB och filmade,vad jag tyckte, skulle bli den ABSOLUT SISTA GÅNGEN.. jag har ju haft en del pass och har därför hunnit med att filma en del men det är så förbaskat svårt att inte vara självkritisk men idag:TOPPEN!
I stort sett allt kändes bra!
SÅ, nu håller vi på och streamar över filmen till LesMills så får vi väl se då, godkänd eller inte!
Spänningen är olidlig!
Ikväll ska jag premiära Afro med Skgb's kommun, det blir spännande att se vad det är för några, vilket innebär att det blir 3 afropass för mig denna vecka. LOVE IT!!:)
Planen för veckan ser ut enligt nedan:
Måndag: BB 07.15/BB med Ullis 18.00/AFRO 19.15
Tisdag: BOX-vik. för Fredrik 19.15
Onsdag: E-bokföringssupp. 08.10/ AFRO 18.45
Torsdag: ? Klippning kanske ?
Fredag: CORE 16.30/AFRO 17.15
Lördag: BB 09.30
Söndag: LEDIGLEDIGLEDIG
Och däremellan:kneg, BB52-öva,ännu mera öva, få klart ALLT till FK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0