ohhh, sunny day!

Fantastisk dag.. har setat och gått igenom BB-passet jag filmade sist och skrivit upp lite stolpar att fokusera på ikväll när det är dags att filma igen.Nyttigt! Bl.a så måste jag lära mig att knipa igen truten och ha lite tystnad i passet, blir gärna teknisk och nöter på massa i onödan.
Har dessutom:
1)  fyllt i alla papper till FK, ska göra ett besök på Stainless imorrn och få det sista i fyllt sen är det bara att skicka in.. och hoppas FÖR GUDS SKULL att det går igenom direkt UTAN strul! (men man ska väl inte hoppas på förmycket med det där gänget!)
2)Bokat tid för starta-upp-rådgivning med E-bokföringen hos Swedbank.
3)plöjt igenom kvällens NYA afro ett par gånger.
4)Bokat tid för faderskapsgrejs hos socialförvaltningen så att det står på papper att babe är pluttens pappa.
5)Lyssnat ihjäl sig på de nya BB låtarna. Sagt det förut och jag säger det igen.. ÄLSKAR denhär releasen!
Sen är jag är lite hungrig också..energin från min sallad vid halv 12 börjar sina nu och jag överväger vad nästa drag blir.
Har inte mycket krubb här.. inge alls faktiskt .. käkade lite havregryn med mjölk men nja.. nått mer matigt.. och kanske varmt skulle väl inte sitta fel! Förslag!?
Alla lunchställen har ju bommat igen för dagen så alternativet är väl en deglapp men DET känns lite som överkurs.
MÅSTE ha nått mer i magen innan kvällen, 2,5 timme hårdkörning kräver sin energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0