Seeeeeg dag.

Det är sååå tröttsamt att inte ha internet på kneget , det gör att jag måste planera ALLT som måste göras inför kommande dag såhär kvällen innan. Jättejobbigt! Jag får huvudvärk av stressiga,dryga saker som detta ..BUHUU!
Jag har typ tuusen utskrifter jag lär fixa tills imorgon och jag kan inte börja med min e-bokföring innan jag har fått internet tillbaka heller. SUCK!
Sådärja, då var jag färdigbittrad för idag nu till nått mera positivt..
*Såg nyss "I rymden finns inga känslor" .. BRA FILM! UNDERBAR!
*OCH..det bästa av allt, jag fick kika på den i sällskap av hjärtat som skippade garaget idag och istället beslöt sig för att städa av här hemma. UNDERBART!
*Om nån arenamedlem eller så skulle vara lite sugen på Bodybalance imorgon mellan ca.19.50-20.50 så tänkte jag hålla ett inofficiellt pass efter Afron, tänkte filma igen! hojta till om du är sugen.
*Dessutom är det NY release på Afron och så vikar jag dessutom för Sandra på Coren så det blir en dag full av ös imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0