<3

Efter den grymma sovmorgonen så blev det lite vattning av trädgården , ett besök hos mor och far och deras lilla tax som blev akut sjuk i onsdags och var tvungen att opereras på Falu djursjukhus för livmoderinflammation så imorse fick hon komma hem,fortfarande liiite matt i lacken så lite extra kärlek till henne idag skadade inte.
Väl hemma igen, chillade i solen, klappade katten,pussade sambon och såna där andra vardagliga grejer innan det var dags för träning, hoppade på hojen och for till Arena för lite Core och då jag ändå var där så passade jag på att köra ett kettlebells-pass också..SJUKT jobbigt är det.. i vissa övningar fick jag lägga undan klotet och köra utan istället då lillen sa "hörru morsan, fortsätt sådär och jag är ute om en femma!" ;) ..skämt åsido .. men djupa benböj med ett stort klot i händerna belastar bäckenbotten ganska rejält så sammandragningarna var ett faktum! MEN, som den kloka människa man är så ANPASSAR MAN SIG efter sig OCH sin bebis!!!
A hursomhelst, fick dessutom sällis av Malin på kul-passet och hon hade kört ben dagen innan så det var inte alltför sällan vi gav varandra menande blickar som sa "SHIT POMMFRITT!"  :D
Nu ska ja glo på Poirot och bara tare lugnt , imorgon väntar Bodybalance(<3) kvart över 7 och efter det Cirkel, i vanlig ordning.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0