Ingen fara..

..den omtalade boten var inte så farlig som jag föreställde mig.. ganska lindrigt faktiskt... nåja, allt är ju relativt!
Hursomhelst så var det fantastiskt att se sitt hjärta igen och det första han fråga var hur det var med magen.Gulle!<3
Dessvärre hade jag HELT missat att han skulle ut och jobba natt så min vision om lite pysmys förvandlades till en snabbmiddag med råstekta vitlökspotatisar och stekta ägg, lite snicksnack,uppdateringar om SVEA vs. SCHWEIZ,bildspel och lite magklappning sen att mannen ådragit sig stans största munsår gjorde ju inte de efterlängtade pussarna en tjänst precis. Nåja, han är iaf hemma och det är jag nöjd med. :)
Så, nu är det lite TV-häng i min ensamhet för att dryga ut gäspningarna lite, dagens Core-pass var outstanding, nöjd med hopkoket, lite finlir bara sen är det fina fisken, och det kör jag nog fram till sommarschemat och sen är det slut på Core för ett tag framöver. Det är lite roligt att de flesta av mina deltagare FORTFARANDE tror att jag bara ätit lite mycket bullar.. hehe.. fast nu outar jag det på typ varje pass så att dom ska förstå varför JAG gör det lättare alternativet.
En sak som jag lade märke till idag var att mina magmuskler GÅTT IHOP IGEN(?!) Whats up with that!? Efter att ha kollat runt lite på olika "träningstips till preggot"-sidor så uppmanar dom till att man ska hålla lite koll på bukmuskulaturen genom att ligga på rygg och försiktigt lyfta huvudet och blicka ner mot tårna och i den positionen känna efter hur stort "gapet" är mellan de raka bukmusklerna lite då och då,och när det börjar närma sig en 2- fingrars glipa så ska man börja ta det försiktigt med träning av just raka bukmuskeln(ex.situps,benlyft etc.. ) och för några veckor sedan så hade jag en glipa på över 1,5 finger och började därmed vara mer "försiktig" i min magträning men så idag när jag kände efter så hade glipan krympt till mindre en 1 finger. Det måste väl betyda att jag då tränat "rätt" muskler de senaste veckorna. I MIN vildaste fantasi så intalar JAG mig iaf att det är så,någon som har en annan teori?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0